Thursday, May 24, 2012

Hari nieh, bangun awal oh :O haha! Semalam lepas maghrib je terus tidur then t'bangun pukul 11.30, angah ajak makan, so makan lah :) Tepat pukul 12am je, sakit perut, selsema, pergh pedih, buat air milo panas, makan ubat then tgk tv. Gelak sorg2 sbb tgk Oh My English! Awesome! :D Pukul 1.30am mata dah mula sepet sbb kesan ubat tuh agaknya, otw nak tidur tiba2 pulak ada org IM dekat fb, apakah -_-? Layan lah kejap then pukul 2am, terus ZzzZzzZzzz :p Tapi tak puas tidur sbb sekejap2 t'bangun, resah gila, haish tak tahulah kenapa -_-" Tepat pukul 7am adik angkat aku call, suruh solat subuh, maaflah dik, akak cuti hehe :) Mamai2 pun t'paksa lah layan dia sekejap sebelum dia pergi sekolah, ntah apa aku merepek pun aku tak tahulah, maaf ye! haha :D Elok je dia taruk fon, aku pun t'lelap HAHA! :p Pukul 8:30am aku terjaga balik, so teruslah bangun, cuci muka, gosok gigi, mandi? haha paling aku malas! sejuk doeeeee :O hehe ~
Mama bangun, then mama suruh masak kuetiau, aku pun masaklah untuk mama, ayah, kak su, and abg2 aku, wah sedap jugak aku masak, mcm tak percaya! HAHA :D
Mama suruh kemas dapur, basuh periuk, kuali and pinggan mangkuk segala, sekali sekala tlg mama, seronok! Mama sengih je tgk aku kemas dapur :) Habis je kemas dapur, tgk tv sekejap then t'dgr suara mama "haaa dah pukul 11, tak reti nak mandi ke?" Aku t'sengih then bangun ambil tuala and MANDI! :p Sumpah sejuk, tiba2 je m'gigil ~.~ Mama ketuk pintu bilik air, mama cakap "farah, mama nak keluar tau, tlg jaga wan, mama banyak benda nak buat nieh, mama taknak masak sbb takde org kan, nnt mama beli makanan dekat luar jelah eah" eh eh mama nieh, org tgh syok2 mandi, kacau je! haha! :D
So now mama dah keluar, along angah uda and ayah pergi kerja, tinggallah aku dgn wan je dekat rumah :)
Ambil alih kerja mama hari nieh, buat pahala lebih :p

Bila bosan, update lah blog :D

No comments:

Post a Comment